Alla inlägg under juni 2010

Av Eva - 25 juni 2010 08:00

Idag ingår Sverige å Danmark en slags union/pakt med varandra.   



   ♥    


GRATTIS!!!!

 

  


Kram!!

Av Eva - 20 juni 2010 18:52

Tittar på "Amacing Race" på tv 6. Å just i detta avsnittet så ska dom äta några insekter som heter afrikanska grottspindlar. Å dom lever när dom stoppar in dom i munnen!!!! Å de står människor bakom dom å jublar!! Jag tycker att de e förjävligt att dom ska äta dom där stackars djuren levande!!! Men de e väl lite typiskt när programmet kommer från USA. Som jag kanske har skrivit om tidigare så tycker jag inte så vidare värst mycket om USA.

Nä nu ska vi snart äta middag, lite sent men bättre sent än aldrig.


  

Kram!! 

Av Eva - 20 juni 2010 10:50

I går gick då bröllopet med stort B av stapeln!! Såg på tv-sändningarna nästan ända från start. Hade lite paus å tittade på fotbollen emellanåt. Men bröllopet va ju bara sååååå otroligt vackert, man kunde verkligen se hur kära dom är i varnadra!!♥♥  Å våran kronprinsessa, så jäkla vacker!!!!!!! De va även hennes mor å syster. Tyckte dock inte om diademet hon hade men jag tycker inte om kamé. Men jag förstår att hon använde de eftersom hennes mor oxså hade de. Men helheten var ju bra ändå!!

♥♥♥♥♥♥STÖRST AV ALLT ÄR KÄRLEKEN!!!♥♥♥♥♥♥

Så nu väntar jag bara på nästa bröllop som går av stapeln på midsommarafton. Ett litet problem bara, vet inte riktigt hur vi ska ta oss hem. Men de löser sig nog.

  

Kram!

Av Eva - 18 juni 2010 19:27

Jag sitter ensam hemma i dag å har så varit HELA dagen. Gubben epå nån jäkla grillfest på jobbet, så jag räknar med att han kommer hem på storfyllan för dom där festerna brukar sluta så... Å här hemma brukar de sluta med bråk... Inte så kul!!

Så ni ken tro att jag har haft de tråkigt i kväll, har inte gjort så många knop dag. Jag har inte ens ätit nån middag för de e så trist å äta själv. Så just nu e jag vrålhungrig, men jag får väl skylla mig själv... Ska väl kanske fortsätta å ha trist å titta på lite fotboll kanske...


  

Kram!!

Av Eva - 16 juni 2010 11:03

Jag skulle ju ha börjat jobba den här veckan men jag har ju drabbats av en förkylning som inte verkar vilja ge med sig. Så jag ringde till jobbet i morse å pratade med dom å dom sa att de bästa vore om jag är hemma i helgen oxså. SKITTRIST!!! Jag blir så less på att man ska bli förkyld just nu. Dels e de ju inte så kul att vara sjuk på sommaren, om man nu kan säga att detta är sommar, å dels så e de ju trist att bli sjuk just när man ska börja jobba. Men jag hoppas att jag e på väg att bli bättre så jag kan jobba till veckan. Å att jag e frisk till midsommar.   

De e sååååå trist å va sjuk!!!!!!!!!!! De enda jag gör på dagarna e att titta på tv:n å ligga i soffan med datan på magen å däremellan så sover jag...    

Nu ska jag nog försöka att äta nåt, de kanske e en bra idé att få i sig nån näring om man ska bli frisk.

  

Kram!

Av Eva - 11 juni 2010 10:36

Innan klockan hade slagit 10 i dag så hade jag hunnit med att dammsuga & torka golven på nedervåningen, diskat efter gårdagens middag plus att jag hade hunnit ta en dusch. Så nu e jag helt slut pga av min jävla förkylning!! Som de känns nu så kommer den inte att gå över till jag börjar jobba på tisdag. Så jag undrar hur de ska gå till veckan om jag blir så här slut efter lite städning å diskning.

Men nu ska jag iaf lägga mig på soffan å vila en stund så får vi väl se om jag känner mig nåt bättre i eftermiddag.


  


Kram! 

Av Eva - 8 juni 2010 13:53

I fredags var jag å köpte min nya dator, en Samsung R530. Hur underbart bra å snygg som helst!!


     


Nog om de nu! Jaghar gått å dragit på mig en förkylning lagomt till jag ska börja jobba. Börjar ju till veckan. Men jag har druckit tonvis med thé å honungsvatten med citron. De e faktiskt ganska gott. Om inte annat så får man ju i sig lite c-vitaminer...

Vädret här uppe e inte de bästa just nu, de regnar å e kallt. Jag hoppas verkligen att sommarvärmen kommer snart!!

Nä nu ska jag lägga mig på soffan å vila en sväng.

  

Kram!

Av Eva - 2 juni 2010 12:12

Som ni kanske har läst här tidigare så har de ju varit en massa bråk å tjafs med våra grannar. Å att hon som bor i våran gamla lgh har tagit bort mig från FB, men att vi hade rett ut de nu. Trodde jag ja`!!!!   Men i dag så upptäckte jag av en slump att hon har gjort de igen!!!!!!! Men nu har hon faaaan i mig satt sin sista potatis hos mig iaf. För de lustiga e att hennes gubbe kan prata med min å även hon hälsar på han ibland. Men mig hälsar ingen av dom på. Å jag som inte ens va med när allt detta jävelskap började. Förklara de den som kan!! Jag måste vara en lätt människa att hata! De kan inte vara nåt annat, för jag försöker att tro de bästa om folk å jag håller mig oftast på min kant. Jag brukar kunna känna om folk inte tycker om mig å då låter jag dom vara. Jag är inte den som skvallrar eller sprider rykten. Så vad kan detta bero på? Eller e de för att jag e fet å arbetslös (till å från iaf)? Frågor men inga svar. Men nu ska jag inte gräva ner mig i detta, utan umgås med mina goa grannar B & M. Jag hoppas att de blir en solig helg, så man kan spela lite krocket å kanske ta sig en grogg/drink eller två.

Nu ska jag sätta mig i solen en stund innan jag ska till jobbet.


  

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards