Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

I´m alive and kicking

Av Eva - 25 juni 2011 21:16

Jag är fortfarande här, om ni trodde nåt annat. Men jag vet inte vad jag ska skriva numera eller om jag egentligen vill ha kvar min blogg. Men jag gör ett inlägg nu så får ni en liten uppdatering.

Kryssningen vi va på va helt underbar, så pass att vi fick "blodad" tand. Vi vill fara en gång till, håller en tumme att de kan bli av i höst eller senare i sommar.

Ja, så mycket mer har nog inte hänt. jag har börjat mitt sommarvick nu å jag har 4(!) helger på raken från och med nästa helg. Kommer att bli tröttsamt men jag får väl tänka på pengarna...

Ang min vikt så står den helt stilla, kanske till och med gått upp nåt kilo.   


  


Kram!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 25 maj 2015 10:59

Så har det än en gång blivit måndag, å jag sitter hemma själv. Min älskling jobbar ju numera i Stockholm, han åker söndagkväll å kommer hem torsdagkväll. ?? Det är såååå jävla tråkigt å ha de så, men vad ska man göra när det inte finns jobb på hemma...

Av Eva - 29 mars 2015 16:56

Nu var de ju en evighet sen jag skrev nåt här. Gör ett försök att bli mer aktiv på bloggen. Men endast för min egen del, har ju inte så många läsare. Jag har lite saker jag behöver skriva av mig. Så detta kommer att bli en terapiblogg ett tag framöve...

Av Eva - 21 juli 2012 13:16

Skulle bara vilja sätta mig i ett hörn å grina i en vecka... Vet inte vad de e med mig, men så känns de å har känts så en längre tid. :-(...

Av Eva - 9 juli 2012 21:42

I morron ska jag, gubben å hans yngsta dotter åka på Frösö zoo. Kan bli skoj även om man kanske e lite för gammal för sånt. :-) ...

Av Eva - 7 juli 2012 12:39

Äntligen har appen till Android kommit. Så detta e första inlägget från mobilen, får se om de e nåt jag kommer att fortsätta blogga från mobilen. Idah skulle kag ha jobbat 06:45-14:00 men jag vaknade bid halv fyra i morse med huvudvärk å en fruktan...

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards