Alla inlägg under november 2010

Av Eva - 28 november 2010 08:00

Idag e de 1:a advent å det närmar sig jul med stormsteg. Jag har inte handlat några julklappar ALLS än. Men jag hoppas att de ordnar sig med den saken framöver.



Glitterfy.com - christmas Glitter Graphics


  


Kram!!

Av Eva - 27 november 2010 14:15

Idag fick min gubbe veta av sitt ex att hon har begärt förlängt underhåll!! Den giriga jävla f****n. Men de e klart hon måste väl göra de för att hon ska ha råd att leva som hon gör, med resor till Göteborg å en massa onödiga prylar till sina barn. Man kan ju hoppas att hon gör samma sak mot sina yngsta barns pappa!! FRAMFÖRALLT så hoppas jag att FK får upp ögonen på vad hon gör. Åhhh vad jag tycker illa om denna människa!!

Nä nu ska vi inte ha allt för negativa tankar när de snart är 1:a advent. Nu ska det adventstädas här hemma.


  


Kram!!

Av Eva - 18 november 2010 08:00

I natt vaknade jag av att våran ena katt satt under sängen å morrade. Klev då upp å såg till att hon gick ut från sovrummet, men de dröjde inte många minuter så va hon där igen. Så nu vaknade gubben oxså å vi båda undrade vad hon höll på med. Ibland så morrar hon åt våran lillkatt men det här va en mer intensivt morrande, så gubben hänger sig över sängkanten å kollar under sängen. Å ni kan aldrig gissa vad de e hon morrar åt! Eller kan ni göra de? Inte så svert egentligen.

Har ni gissat? Nähä då talar jag om de då; de va en MUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men våran katt tog den aldrig, hon var nog väldigt brydd på varför den va inne när hon brukar ta dom UTE! Så gubben fick gå ner å hämta en sopskyffel (i järn) vi har till våran kamin å slog ihjäl den med denna. Efter detta så blev gubben ganska pigg men jag tror att han lyckades somna om en liiiten stund iaf. Jag lyckades somna om till min klockradio ringde. Å katten blev lugn å kom å la sig på sin kudde i sängen.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att gå på min praktik, sista dagen denna vecka. I morron ska jag vara ledig för att hjälpa mamma å pappa att baka tunnbröd.


  

Kram!!

Av Eva - 13 november 2010 17:30

Fy f****n va jag hatar människor som sprider rykten. Fick veta i dag att de finns två st som sprider en massa skit om min släkt!! Å dessa två människorna har faaan inget med varken mig eller min familj att göra. Dessa två kan faan hålla sig till varandra, dom förtjänar verkligen att umgås med varandra. Dom e dummare än tåget, dummare än tillåtet eller vad faan som helst. Dom e helt enkelt BLÅSTA!! Jävla idioter!!! LÄMNA MIN FAMILJ I FRED!!!!!!!!!!


Nä nu ska vi tänka glada tankar! Ikväll blir de att bara ta de lugnt å glo lite på tv.


  

Kram!!

Av Eva - 13 november 2010 12:00

Som sagt de va ett tag sen jag gjorde nåt inlägg på min blogg nu. Men nu ska de bli ett...

Vad har hänt sen sist då? Vi har gjort klart första delen av v-rummet, å de blev så jäkla snyggt!! Vi e JÄTTENÖJDA!! Så nu e de bara restan av de rummet kvar att göra. Jag hoppas att de blir innan jul, men chansen e väl ganska liten till de. Vi får väl se vad som händer. Mer då? Jo, jag har nu börjat min praktik (jobb- & utvecklingsgaranti fas 3), har haft de ca en vacka å jag känner redan att detta kommer att bli ett LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT år, de finns inte så mycket att göra på dagarna än så länge men jag hoppas att de blir ändring på de snart. De känns ju ganska meningslöst att i princip bara sitta av dom 8 timmarnajag ska göra per dag. Men jag hoppas att de inte blir så.

Har de hänt nåt mer? Jo, näst äldsta syrran har fyllt 40 å då fixade jag så att hennes kompisar kunde kidnappa henne!! Hur kul som helst va de att se hennes min då!! Å så har jag blivit moster igen!!!

Nä nu kan jag inte komma på nåt mer men de har säääkert hänt en massa saker som jag inte kommer på just nu.


  

Kram!!

 

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards