Alla inlägg under april 2011

Av Eva - 21 april 2011 09:31

     GLAD PÅSK!!!!!!!




     

Av Eva - 2 april 2011 12:35

Dagen började med en ganska lång frukost, å efter den blev de nästan en timmes prommenad å för min del även en tur på roddmaskinen. De var VÄLDIGT skönt för min rygg. Så de blir till att gå en prommenad varje dag från och med i dag. I morron får jag nog gå rundan själv för gubben ska på pimpeltävling.

Jag ska snart göra en sockerkaka men först måste jag rengöra ugnen.


  

Kram!! 

Av Eva - 1 april 2011 12:12

Har ni blivit lurade än då? Jag kan säga att jag INTE har blivit de, iaf inte än å jag tror inte att jag kommer att bli de heller. Tidningarna där jag bor har nog kommit på dom två sämsta skämten i år, tror inte att de va så så många som gick på dom. De hade varit LITE kul om man kunde bli lite lurad med nåt som e riktigt, riktigt kul nån gång. Men jag tycker nog att skämten blir sämre å sämre för varje år.

Idag har jag varit hemma pga ryggsmärta. Jag vet inte vad de beror på men nåt har jag förmodligen gjort. Hoppas de går över iaf.


Å så har jag fått en "fråga" här på bloggen från nån som kallar sig "Jag?".Frågan löd "CP"? Vet inte vad jag ska svara på de  de enda jag vet e att jag inte e de iaf.


  

Kram!!

 


Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards