Alla inlägg under maj 2011

Av Eva - 27 maj 2011 07:43

Men nu va de lääääääänge sen jag överhuvudtaget loggade in på min blogg!!

De har säkert hänt en hel del hos mig som jag har glömt nu, men jag ska berätta lite iaf. Vi kan börja med de tråkiga: ska på begravning i dag, en av mina morbröder har avlidit. Men han var väldigt sjuk så de var väntat, men de e jobbigt iaf.

De som e roligt då: jag har fått ner mitt blodtryck å jag går ner i vikt fortfarande. Inte så mycket men de märks från vecka till vecka. Å dom flesta i min närhet set att jag går ner. Jag har köpt en ny mobil, eller rättare sagt VI (jag å gubben) har gjort de. En SE XPERIA ARC, midnight blue. Har väl inte riktigt lärt mig den än, men de blir väl.

Nä nu ska jag betala lite räkningar å dricka kaffe.


  


Kram!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards