Alla inlägg under mars 2015

Av Eva - 29 mars 2015 16:56

Nu var de ju en evighet sen jag skrev nåt här. Gör ett försök att bli mer aktiv på bloggen. Men endast för min egen del, har ju inte så många läsare. Jag har lite saker jag behöver skriva av mig. Så detta kommer att bli en terapiblogg ett tag framöver... Vet inte riktigt vart jag ska börja men jag kan berätta att jag har börjat med körkortet & att de har SKITIT sig totalt, har haft en uppkörning & uppskrivning för drygt ett år sen. Den, som ni kanske förstod, failade jag på. Inte med så mycket på uppskrivningen. Hade jag haft 2, TVÅ, rätt till hade den varit avklarad. Men uppkörningen gick sämre eftersom jag va sååå jävla nervös. Efter de så har se bara gått utför med körkortet. Måste verkligen börja om från början igen. Frågan är om jag ska byta skola, för det kommer att vara fruktansvärt pinsamt att börja igen, eftersom jag inte kört en enda lektion sen i höstas nån gång. ? Kanske de kan bli så att jag får ägna min semester åt att ta den där förbannade lappen.

Nu ska jag vänta på min älskling som varit på fisketävling idag. Vi ska äta när han kommit hem, idag har jag gjort biffar på vildsvinsfärs. Hoppas verkligen att dom smakar bra.

Vi hörs!! ?

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards