Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Eva - 2 juni 2009 16:14

Här har de f**n varit storm idag, å de ska tydligen fortsätta hela veckan..

Då har man gjort en dag tilll på praktiken. Idag slutade jag kl 15 å i morron e jag ledig. Idag fick jag se en preliminärt schema på hur jag ska jobba i sommar, kan säga att de såg ut som att jag kommer att bli rik!!! Kommer nog att jobba mycket!! JIPPIE!! De e bra på två sätt, dels blir de ju som sagt mycket pengar å dels slipper jag vara hemma när gubben ska lägga taket. ;-) Visst e jag snäll? Jag misstänker att jag kommer att få hjälpa till med att måla huset ist. Vecka 26 smäller det, då börjar mitt vik. Ska bli skönt.


Varför ska de vara skitväder när man ska vara ledig till helgen?? De e ju så jäkla typiskt att de ska va de då å dessutom e de ju nationaldagen oxså. Vi ska ju grilla med våra nya vänner..... Jag hoppas att ni ska göra nåt kul på nationaldagen.

Tjingeling!

Kram

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards