Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Eva - 7 augusti 2009 18:30

I dag följde jag med min syster till stan å när vi klev ur bilen i parkeringshuset på väg mot hissarna så kom det en karl å gick. Inge konstigt med de, MEN efter några steg så börjar han att dra i byxorna mellen benen (framtill) å de han gör sen är att han LUKTAR PÅ SIN HAND!! Detta upprepar han ett antal gånger innan han är framme vid hissen å de kanske rörde sig om ca 20 meter. Är detta ett normalt beteende hos det manliga könet? Kan dom på nåt vis känna på lukten om dom har kvar sina "kronjuveler" med tillbehör?? Jag höll f**n i mig på att först spy å sen höll vi på att garva ihjäl oss!! De värsta var att vi åkte i samma hiss ner.


Överdrivet??

När vi gick förbi dom offentliga toaletterna så såg vi en skylt som hängde vid en av dom. Den skylten talade om att man kunde betala toalettbesöket via sms i stället för med en femma. Har det inte då gått lite väl långt? Jag tycker de iaf. Om man ska kunna göra detta så gäller det ju att man har pengar på kortet (om man har kontantkort vill säga). Å man brukar väl oftast ha lite småmynt på sig. Tro nu inte att jag är en bakåtsträvare, för de jag verkligen INTE. Jag tycker att de mesta som har med teknik att göra är ganska bra men just i detta fall så tycke rjag nog att det har gått lite långt.


I morron är det dags att jobba igen, jobbar 14-21:15 då å på söndag har jag en dubbeltur å på måndag slutar jag klockan 14. Sen på tisdag så e jag ledig å då ska nog jag å syrran fara å handla kräftor + tillbehör (både fast å flytande) för vi ska äta de nästa lördag. De ska bli så jäkla skönt att vara ledig den helgen.

Igår var jag på IKEA å jag handlade för ca 650 kr men jag hade ju gärna handlat mer men det var nog tur att jag inte gjorde de för vi hade inte fått plats med en enda grej till i bilen. Men de e ju en bra ursäkt för att fara dit en gång till. I höst kanske?? Ska nog "lura" med gubben då. *LER*

Tjingeling

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards