Alla inlägg under februari 2010

Av Eva - 2 februari 2010 11:00

Jag har inte så mycket att skriva om idag, men jag kan ju berätta att jag såg på "Outsiders" på kanal 5 i går. Det avsnittet handlade om människor som på ett eller annat sätt var rädd för fett. Bl a så var det  med en tjej i 30-årsåldern som hade fobi för feta människor!!!!!!!!!!!! Hon kunde inte gå nånstans pga denna fobi, om hon såg en överviktig person så började hon att hyperventilera å gråta. Nu undrar jag om det finns fobier mot varenda liten sak i världen??? Hur i hela friden kan man vara rädd för en människa bara för att den är överviktig???? Undrar hur många som e rädd för mig??


Igår var det riktigt kallt här uppe igen, när jag vaknade vid 9-tiden så var de -33 grader!!   Å de enda tidningarna skriver om e att södra Sverige har haft den kallaste januari på många år. Hur kallt har dom haft som kallast? -20 eller?? Då kan dom få komma hit.... De e ju snart sportlov för den nerde delen av Sverige å då brukar många komma upp till Jämtland. Hoppas de e -30 grader här då.... moahahahah    


Jo, min gubbe har farit till HC i dag. Han har slagit sig på handleden med en hammare. AJAJ!!  


Nä nu ska jag dricka lite kaffe å kolla på tv:n.


  

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards