Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Eva - 21 oktober 2010 21:49

De e vad ajg e i helgen. Gubben har ju farit till GBG på konsert med ZZTop. Å han var VÄLDIGT nervös, så nervös att han drack nästan en halv kvarting whiskey bara på väg TILL flygplatsen. Väl på planet så hade han suttit å surrat med en tjej som satt bredvid han. Kan tänka mig att hon inte tyckte de va så kul å lyssna på en halvfull karl...  Jag kan tänka mig vad han pratade om oxså. FISKE!!!

Men annars så hade de gått bra på väg till Stockholm, så jag hoppas att de gick lika bra till Göteborg.

Jag har jobbat i dag å de gick bra som vanligt. Har nästan nyss kommit hem, tittar just nu en sväng på Lyxfällan. Å VILKEN JÄKLA BIMBO SOM E MED I KVÄLL!!!!

De tragiska e att hon fick en resa upp till mitt vackra Jämtland. FY å USCH!!!

Nä nu ska jag kolla på Human Target å sen ska jag lääga mig.


  


Kram!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards