Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Eva - 23 maj 2010 16:02

Jag blir så jävla less på människor som bara sprider en massa jävla dynga omkring sig hela tiden!!! Jag tänker inte nämna några namn, meeeeen dom finns på andra sidan häcken om jag säger så... Men så e de väl i dom flesta andra orter oxså, kan jag tänka mig. Som jag skrev på FB; de man vet, de vet man å resten får vara. Å om andra inte gav dessa personer medhåll hela tiden så skulle det kanske kunna återgå till de normala. Vad de nu än va!! För ofta så e de ju så att fler lägger sig i de dom inte har nåt att göra med å de e så rykten sprids. Å jag e rädd att de snart blir fartpå ett rykte här i byn, för folk har ju en jäkla förmåga att se sånt dom inte ska se. Men att se sig själva de e svårare!! Å speciellt så tror jag att rykten sprids fortare på sommaren för så e man mindre "skyddad" av väder å vind. Men jag hoppas att de jag befarar INTE inträffar.


Idag så har jag varit å köpt en smörbytta i glas, bilde kommer seanre när jag har laddat min mobil. Å så e jag å "J" hemma själva för gubben e å hugger veden vi ska köpa till hösten.

Så då har jag passat på att kolla upp en sak som jag ska tala om för han när han kommer hem. HOPPAS ATT DET BLIR SOM JAG HAR TÄNKT!!  


Nu ska jag göra lite mat!!

  

Kram!



Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards