Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Eva - 20 mars 2011 12:39

Ikväll är de den sjunde å avgörande matchen mellan LHF-DIF. Å dom har en varsin spelare avstängd. DIF har Jimmie Ölvestad avstängd å de suger!!!!! Han ger ju sån  jäkla energi till sina lagspelare. Men jag hoppas verkligen att "vi" lyckas vinna däruppe. Annars kommer jag att bli söndermobbad av gubbens två polare som håller på LHF... Ja, ja vi får se hur de blir. Må BÄSTA lag vinna!!


I dag har jag storstädat medans gubben var ute på sjön å när han kom in så skulle han fortsätta städa på övervåningen. Men då gick våran dammsugare sönder!!! Så de blir till att köpa en ny, iofs så hade vi tänkt att göra de förr eller senare men nu blev de ju förr...


Nu blir de kaffe å lite skidåkning på tv:n.


Kram!!


Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards