Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

En mini-uppdatering

Av Eva - 26 augusti 2009 11:57

Nu har jag slutat på mitt sommarvik! Å de sak ni bara veta att de känns SKIT!!!!! Jag har ju då åter blivit arbetslös & bevisat för mig å omvärdlen vilken loooooooser jag är. Även om jag KANSKE får rycka in där ibland så e de ju inget jag kan gå å hoppas på. Tänk om ett arbete bara kunde dimpa ner i brevlådan!! ;-) Men nu funkar de ju inte så, nä nu ska man ut i en massa arbetsåtgärder som riksdag å regering har bestämt. Undrar om dom fattar hur förnedrande de e att gå på "program" när man är en bit över 30?? Om dom blir utan politiska uppdrag hoppas jag att dom blir tvingade å gå på dessa åtgärder. Missuppfatta mig inte nu, de e bättre att gå på ett såndat program än att inte ha nåt alls att göra, men de e lik förbannat förnedrande Till råga på allt så fick jag ett brev på posten från AF där dom tycker att jag ska börja på SAMHALL!!!!!!!!!!!!!! Gissa om tårarna kom då????? De skulle vara den ultimata fönedringen å börja där när man kan söka jobb som uska!!!!

Nu får de bli slut med att ömka sig. En kul grej som jag upptäckte i måndags var att jag kom i ett par jeans som jag köpte för ett antal månader sen å som då var för små. Gissa om jag jublade!!!

Idag tittade jag en liten sväng på nåt som heter "The Doctors" på tv 4 å där tog dom upp om autism bland barn å en kvinna som heter Jenny McCarthy å hon har en son som är/har varit autistisk. Men hon säger nu att han har återhämtat sig från dettta å att denna sjukdom beror på att barn blir vaccinerade. ????? så satt jag när hon sa det. Hur i hela fridens namn vaccinerar dom barn i USA undar jag bara???? Dessutom berodde detta på en massa gifter som finns i våran omgivning. Om man ska tro på nåt av dessa så är det nog det sisnämda. Nu e ju jag absolut INTE nån läkare eller angörig till nån med autism men det låter ju lite fantasy över detta med att vaccinationer ska orska en sjukdom. Detta program är inte nåt jag rekomenderar att titta på, när dessa läkare (tror dom är 3 eller 4 st) kommer in på scenen så jublar publiken som om de vore några världsstjärnor å så spelas de värsta rockmusiken. Tycker inte att det låter så värst seriöst. Men typsikt USA!!

Tjingeling

Kram!

Avslutar med en gammal goding!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 25 maj 2015 10:59

Så har det än en gång blivit måndag, å jag sitter hemma själv. Min älskling jobbar ju numera i Stockholm, han åker söndagkväll å kommer hem torsdagkväll. ?? Det är såååå jävla tråkigt å ha de så, men vad ska man göra när det inte finns jobb på hemma...

Av Eva - 29 mars 2015 16:56

Nu var de ju en evighet sen jag skrev nåt här. Gör ett försök att bli mer aktiv på bloggen. Men endast för min egen del, har ju inte så många läsare. Jag har lite saker jag behöver skriva av mig. Så detta kommer att bli en terapiblogg ett tag framöve...

Av Eva - 21 juli 2012 13:16

Skulle bara vilja sätta mig i ett hörn å grina i en vecka... Vet inte vad de e med mig, men så känns de å har känts så en längre tid. :-(...

Av Eva - 9 juli 2012 21:42

I morron ska jag, gubben å hans yngsta dotter åka på Frösö zoo. Kan bli skoj även om man kanske e lite för gammal för sånt. :-) ...

Av Eva - 7 juli 2012 12:39

Äntligen har appen till Android kommit. Så detta e första inlägget från mobilen, får se om de e nåt jag kommer att fortsätta blogga från mobilen. Idah skulle kag ha jobbat 06:45-14:00 men jag vaknade bid halv fyra i morse med huvudvärk å en fruktan...

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards