Alla inlägg under maj 2010

Av Eva - 5 maj 2010 09:47

Igår kom jag till den insikten som rubriken säger; att mina gener inte kommer att leva vidare. Jag kommer ALDRIG att bli mamma!!! Å jag kan säga att de va jobbigt att tänka på, så pass jobbigt att jag grät mig till söms. Jag vet inte om jag har skrivit om de tidigare men jag lider av hypertyreos. Å en av symtomen akn vara menstruationsrubbningar å naturligvis så har jag de. Jag har nog inte haft en riktig menstruation på snart 4 år. Det kan gå flera månader mellan gångerna, å när de väl då sätter i gång å blöder så BLÖDER de. Å de vill inte säga lite å ONT SÅ ÄNDA IN HELVETE gör de. Jag blev kanske lite väl personlig här å nu men jag kände att jag ville berätta för nån att de e jobbigt å ha de så. Å även om jag har syskonbarn som jag ÄLSKAR ÖVER ALLT ANNAT så e de på nåt sätt inte samma sak. Men jag ska väl vara glad att jag e frisk på andra sätt, de hade ju kunnat vara så mycket värre!!!!!!


Men iaf så hoppas jag på bra väder i helgen, för då ska vi fixa i ordning på gården å på kvällen ska vi spela lite kubb med grannarna.


  

Kram!

Av Eva - 1 maj 2010 10:49

I går fick jag jag jobba, å de va nästan två veckor sen sist. Så de va NÄSTAN lite ovant. Men de gick bra. Å så va de ju sista april å majbrasor. Men jag gick inte på den vi har här i byn för de e ändå bara samma människor som e dar å dom flesta e inga som jag vill ha så mycket kontakt med. Men som vanligt så gick gubben på den å som VANLIGT så kom han hem i fyllan!!!!!!!!!!!!!!! Å så som vanligt så fick man då heta "Pucko"!!!   Därför e rubriken som den e i dag! Så nu sitter jag å poppar musik på datan för högtryck, bla Hurricane med 30 Seconds to Mars å sen blir de lite skön 80-tals hårdrock med Krokus.


  

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards