Alla inlägg under oktober 2010

Av Eva - 3 oktober 2010 20:29

Idag har jag varit på IKEA å shoppat lite, handlade för ca 700 kr där. Å så blev de lite mer på andra ställen bla CUBUS där jag köpte en perfym. De blev en lyckad dag med många skratt.

Å när jag kommer hem så får jag hjälpa gubben med hans FB å hotmail för han hade blivit kapad!!! Å sicket jävla strul de va innan jag fick till allt med de!!!! Men nu e de gjort å jag hoppas att de inte händer en gång till!!!!!!

Nu blir de snart sängen för min del eftersom jag ska jobba imorron.


  


Kram!!

Av Eva - 2 oktober 2010 10:00

I dag ville jag ha sovmorron, men eftersom min älskade make inte kan sluta att gnissla tänder så va de bara att kliva upp kl 8 å se glad ut. De e bara jag som e uppe, inte ens katterna har vaknat än.

Idag ska vi fortsätta att sätta gips i taket åsen jäklar ska de storstädas. De känns som man bor på en byggarbetsplats. Kommer att tänka på dom som ställer upp i  bla "Arga snickarn", fast dom har de ju säkert 100 reosr värre. Men de blir ju snyggt när de väl e på plats. Å då kan vi bjuda hit vänner å familj utan att skämmas...

I går träffade jag min vän, men tyvärr blev de bara en snabbträff men vi ska absolut ta igen de nån dag framöver å då ska vi försöka få med en annan kompis oxså.


Å så vill jag berätta att jag e tacksam över vad/vilka jag har i mitt liv å att jag INTE tänker se bakåt nåt mer. mot de som varit. Jag befinner mig på en bra plats nu å ingen ska/kan ta mig därifrån!! 

♥♥♥ till mina nära å kära!!!! ♥♥♥

 

Men nu tror jag att jag ska koka lite kaffe å duka fram frukost, för nu e de dags för min älskling att kliva upp. 

 

  

 

Kram!!

 

 

Av Eva - 1 oktober 2010 07:29

Så va de fredag igen då!! Å i dag ska jag fara till stan, de e höstmarknad där. Å så ska jag träffa min vän A som jag inte träffat på hela sommaren! De ska bli kul!!

I går började gubben riva innertaket i ena vardagsrummet, vi måste göra ett nytt. Så nu vet man vad som händer i helgen iaf. En "fördel" e att jag inte behöver städa i dag, utan jag får ta de när taket e klart.

Nä nu ska jag ta å hoppa in i duschen å göra mig i ordning.


  


Kram!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards