Alla inlägg den 7 december 2010

Av Eva - 7 december 2010 12:30

Jag undrar vad jag gjorde/skrev igår som gjorde att jag hade 138 besökare på min blogg!! De enda jag skrev om var ju om FB, å de e inge ovanligt att ajg skriver om de... Men nåt bra måste jag ju ha skrivit, de kanske inte alls va just de inlägget folk läste. Jag har ju ett antal andra inlägg oxså. Men kul va de iaf!! Mer sånt vill jag se. 

Jag råkade skriva lite fel nyss. Jag skrev kuk ist för kul, vilken tur att jag hann se de!!!    hahahah

Idag har vi inte sååå himla kallt här, bara -14. Å de e ganska skönt att de inte e -25 varje dag. Men de ska tydligen bli kallt igen, AF varnade för ishavskyla. Å de lät ju nte så skönt kan jag säga. Jag måste säga att jag tajmade mitt inköp av täckbyxor perfekt! Å appropå inköp så vill jag köpa lite nya kläder till jul/nyår!! Men vi får väl se hur de blir med den saken. Skulle dessutom vilja ha lite mer smink.


Idag har jag sett en av dom bästa statusarna på FB: Enligt kvällspressen har vi nu haft polarkyla, ishavskyla, Tysk kyla, och nu Sibirisk kyla. VARFÖR SKICKAR ALLA SINA KYLOR HIT??? Enligt Expressen igår ska det dessutom bli jojo-väder, vad nu det kan vara. Ska man ut & Joja vill man väl ha lite varmare?  Hur klockren som helst!! Skrattade som en tok när jag såg den.   

Nä nu ska jag ut å mata mina vänner, "pipparna". Har MÅNGA olika sorter (eller vad de nu kallas) här å jag kan bara några enstaka, kanske 3 st, av dom. Men mysigt e de iaf!!

 

  

 

Kram!!

 

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards