Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Eva - 5 mars 2010 09:30

Igår så stod de ju i tidningarna om Emil Forselius, att han hade tagit livet av sig. Å de var så jäkla tragiskt. Vi gick i samma klass på högstdiet (åk 7-9) åren 1987-1990. Så jag hade faktiskt en tyst minut å så tände jag ett ljus. På nåt konstigt sätt så tog jag illa vid mig, fast att vi inte umgicks eller så när vi gick i skloan. Men jag vet ju hur han var då å jag säger som så; var de nån som var värd lycka å framgång så va de han. Men jag hoppas att han har det bra där han är nu å att han vakar över sin lille son.

Fick även rycka in å jobba i går, dock bara fyra timmar. Fast jag vet inte om jag kan kalla det för jobb egentligen för jag var "bara" följeslagare. Men jag hoppas ju att de blir fler dagar i mars. Annars ser jag fram mot att få jobba i sommar, hoppas jag iaf!!


Idag ska jag städa lite lätt iaf på nedervåningen. Å så ska jag nog försöka ta en promenad fast de e KALLT (IGEN!!!!!) Men de sägs att de ska bli plusgrader nästa vecka, jag har iofs VÄLDIGT svårt att se de i dag. Men men, man kan ju hoppas på de!!


Sen i kväll blir de till att göra en lasange å lite sallad, tänkte göra en sallad med gurka, körsbärstomater, salladskål, honugsmelon å lite rödlök.


Nä nu ska jag ta å tända upp i kaminen å så ska jag kolla om katterna vill gå ut. Fast de tror jag inte på...


  


Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards