Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Eva - 30 mars 2010 20:08

I helgen var gubbens dotter här å hon fick mig att lyssna på en grupp som heter "Shinedown". Så nu e jag beroende av deras låt "Call me"!!! SÅÅÅÅÅ JÄKLA BRA LÅT!!!!!!! Dom har gjort en låt till "Alice i underlandet" av Tim Burton som oxså e ganska bra som å den heter "Her name is Alice", dessutom finns de fler bra låtar från den filmen, bla Metro Station med "Where´s my angel". Orkar inte lägga in länkar på dom nu men om ni har möjlighet så kolla/lyssna på dom antingen på YouTube eller på Spotify.

I dag har jag jobbat igen, dom ringde från jobbet kl 06:50 i morse å frågade om jag kunde börja kl 7. Så de var bara å pallra sig upp å gå iväg. Men som tur var så fick jag ju jobba med en vettig person idag..

Nä nu ska NJUTA av "Call me"!


  

Kram!



Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards