Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Eva - 8 augusti 2010 14:55

Nu har jag varit gräsänka i helgen, gubben har varit på SM i mete i Mariestad. Men de hade väl inte gått så bra som de lät, han hade haft mest fisk i laget mendom andra hade fått dåligt med fisk. SÅ dom stannade inte ens till prisutdelningen.... Min pappa e där oxså men jag vet inte hur de har gått för han. Men de har väl inte gått så bra för han heller. Om jag har fattat de rätt så e de ganska olika fiskesätt i södra Sverige å här uppe i norr, här fiskar dom mest abborre å mört å där nere e de en massa andra fiskar som jag e lite osäker på vad dom heter. Å framför allt så e de olika krokar å annat jox som ska användas där nere. Oj, man sklle kinna tro att jag är intressaerad av att fiska å att jag e insatt men de stämmer ABSOLUT INTE!!!! Jag börjar faktiskt bli less på allt fiske, både sommar å vinter. Men vad ska man göra?? Jag kan ju inte direkt förbjuda han att utöva sin hobby... Jag kanske ska ta å börja med nån hobby jag oxså. Men vad???? Förslag nån???

Jag har varit ledig hela helgen å de kan jag säga behövdes efter de som hände på jobbet i fredags. Kan ju inte berätta exakt vad som hände men ambulansen kom iaf... I går så var jag hos grannen å grillade å spelade lite kort. Hur trevligt som helst!!! Å där testade jag en drink som jag fått receptet på av en jag jobbar med. Men jag tyckte inte att den va god, så den ska jag nog inte göra nån mer gång. Däremot så drack jag ett gott vin.

Å nu har jag äntligen beställt en palett med 88 st ögonskuggor från CostalScents via IaMia´s. Jag fick den till rabbaterat pris för de var en skugga som var lite trasig. Hoppas att jag blir nöjd med den!!

  

Nä nu ska jag fortsätta med min inköpslista på IKEA. Hoppas nämligen att jag kan åka dit i slutet av augusti eller i mitten av september.

  

Kram!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards