Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Eva - 16 augusti 2010 19:59

Idag har jag varit oerhört lat, de ända jag har gjort är att jag satte igång en maskin med tvätt i morse. Sen så har jag mest bara latat mig, har legat i soffan å surfat. Vill beställa en del saker men jag måste nog avvakta ett tag till. Å så vill jag ändra designen på bloggen men har inte bestämt mig hur jag vill att den ska se ut. Får se om jag kollar lite mer på de i morron.

Jag tror att min äldsta katt håller på att bli sjuk, hennes ögonvitor e på väg inåt mot pupillen. Å de brukar nog inte vara nåt bra tecken.   VILL INTE ATT HON SKA DÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!

 

Nu blir de en dusch å sen sängen.

 

  

Kram!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards