Alla inlägg den 1 september 2010

Av Eva - 1 september 2010 11:42

Idag e de då mittvecka, även om jag inte jobbar så e de ju de iaf.

I måndags var jag till AF. Å där fick man ju ont i magen, som om man inte mår tillräckligt dåligt för att man är en belastning för samhället. Han sa att jag kan tvingas att flytta om jag inte hittar ett arbete i min kommun eller grannkommunen. Kul va??! Eller inte!!! Jag sa till han att jag hade haft ont i magen pga att jag skulle dit, å de e faktiskt första gången jag har ont i magen för en sån sak. Men jag vet ju att AF kan vara jobbiga att besöka. Men iaf så fick jag en del uppgifter att göra tills jag skulle dit igen. Å de va (är) på måndag, alltså en vecka senare. Bla ska jag skriva ett pesonligt brev (CV). Jag har börjat på ett personligt brev men de e ju så förbannat svårt att skriva bra saker om sig själv. Men jag ska väl försöka, å så ska jag ta hjälp av grannen å gubben min. Dom ska få läsa igenom å komma med råd...

Å så skulle jag kolla upp eventuella praktikplatser. Jag ringde bla till RK Kupan i Östersund å frågade om dom kunde ta emot praktikanter å dom lät positiva.  

Så på fredag ska jag till Röda Korsetå kolla lite.

Jag måste dessutom fara in å köpa en skrivare så att jag kan skriva ut mitt CV å ta med de till AF på måndag. Så de ska jag nog göra i morron, å de kan nog slinka med lite kläder oxså.   


  


Kram!!



Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards