Alla inlägg den 6 september 2010

Av Eva - 6 september 2010 13:13

Idag har jag varit till AF. Å där blev man väl som vanligt inte så mycket klokare. Jag hade ju fått i uppdrag att leta en praktikplats, å de har jag hittat så de berättade jag glatt för min handläggare där. Å jag frågade när jag kunde börja (vill ju börja så fort de bara går). Men vet ni vad de dumma j***a nötet säger??!!! Jo: "Du ska vara glad om du kan börja den här månaden"   VAAA!!!!!!!!!!!!!!???????????????

Jag trodde ju att jag skulle få börja den här veckan eller iaf nästa vecka.

Så ni ska tro att jag blev less när jag gick därifrån. Men de e väl så dom jobbar där idag, önskar att jag hade min gamla handläggare, för hon var helt suverän. Nä de enda jag blev på denna resa var 100 riksdaler fattigare... Eller de va ju inte riktigt sant, jag fick ju faktiskt mycket beröm för mitt personliga brev. Men de va väl bra iaf.

N fick jag nyss ett sms om en förfrågan om jag ville/kan jobba på onsdag mellan 11,30-15,30 på "mitt jobb". Så då har jag ju nåt å göra den dagen.

 

  

 

Kram!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards