Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Eva - 7 oktober 2009 17:00

Ja så va man hemma från tandläkaren då! Å där fick man en "dödsdom"... nä skämt å sido de blev återbesök för de var ju som jag misstänkte, jag hade hål. Men det var inte bara ETT utan 5 jävla hål, varav ett var lite akut. Så den 26:e oktober ska jag tillbaka å laga den som ska lagas i två omgångar. Där försvann mina pengar INNAN dom ens kommit in på kontot. Blir så suuuuuuuuuuur, jag hade ju tänkt att handla lite mer kläder på Cubus!! SKIT, SKIT SKIT!!!

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
~*~*~*~*~*~*~*~*~

 Våra gammal grannar har förretsen kommit hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Glad

Tjingeling

Kram!

T

Av Eva - 7 oktober 2009 13:09

T som i tandläkarbesök! De e vad som står på dagordningen i dag. Ska vara där kl 15:00, de e "bara" en undersökning idag men jag är rädd att det kommer att bli minst ett besök till. Jag tror nämligen att jag har ett hål........ F******N!!! Jag hoppas verkligen inte att jag har det för det kostar ju skjortan att laga hål å speiellt när man e arbetslös. F****N!!! Jaja, de e väl bara att gilla läget. Over and out!!

Tjingeling

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards