Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Eva - 12 oktober 2009 12:03

Idag klickade jag in mig på AF å kollade möjliga jobb att söka. Kollade både i "mitt" område å på andra områden. Å så kollade jag på "Ospecifika arbetsorter" å hittade nåt om att bli homepartyförsäljare. Gick in på deras hemsida å kollade vad det var; det visade sig vara sexleksaker m.m Klickade (av ren nyfikenhet) på nåt som hette "Lilla apoteket" å underkategorin "menstruation" å hittade nåt som jag tyckte var väldigt, väldigt ÄCKLIGT! Det hette mooncup. Det kan ju inte finnas en vettig kvinna som köper nåt sånt å tror att det ska funka!!!!!!!!!


Hur som haver så hittade jag inget jobb att söka!!Gråter Bättre lycka nästa gång, eller vad säger man?

Nu blir det till att dricka lite kaffe!

Tjingeling

Kram!


Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards