Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Eva - 14 oktober 2009 11:24


Aktivitetsstödet har inga fasta utbetalningsdagar. I regel betalar Försäkringskassan ut aktivitetsstödet inom 14 kalenderdagar efter det ”Försäkran – aktivitetsstöd” har kommit in till Försäkringskassan.


Så står de på FK:s hemsida ang. utbetalningar på aktivitetsstöd. De låter ju jättebra! Jag har skickat in min j***a försäkran så att FK ska ha de den 1:a varje månad, så även denna. Men tror ni att det går 14 dagar tills jag får pengarna?? Icke sa nicke, de tar 19 dagar för dom!!!! Nu kankse ni tänker 5 dagar hit eller dit, vad gör de? För mig e de en STOOOOR skillnad. Eller så tycker ni kanske att de "bara" e å skaffa ett jobb!! Vad tror ni jag gör då? Under tiden måste jag ju ha pengar så jag kan leva.

Jag blir så j***a irriterad att dom inte kan följa sina egna riktlinjer ens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nä nu ska jag dricka lite kaffe å lugna ner mina känslor....

Over & out

Tjingeling

Kram!


Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards