Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Eva - 11 mars 2009 19:17

Som jag skrev tidigare så har jag provat att installera en nyare variant av Messenger, har så även provat idag utan att lyckas! Nu finns de säkert dom som tycker att jag ska ge upp eller få nån annan att göra det åt mig men det e så här, när jag har bestämt mig för nåt så vill jag att det ska bli gjort så fort som möjlgt och att det ska fungera som jag vill. Men det är tydligt att det inte är så med Messenger, eller nåt annat i dag för den delen. Jag provade göra en soppa idag som jag inte gjort förut, men den blev så oätbar (finns det ordet?) att jag inte kunde äta den. Fast min man tyckte att den var god, eller så så han bara det för att göra mig glad. Vem vet..Så idag har man kännt sig som en okunnig och frustrerad liten skit.

Å inte lär det bli bättre i morron när jag ska till AF. Då lär man väl känna sig lika okunnig och frustrerad som jag är just nu. Fast jag hoppas inte det, jag har en bra handläggare där.

Kram.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards