Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Eva - 26 mars 2009 11:02

Jag tittade på "Rent Hus" igår å man blir f**n i mig lika chockad varje gång. Att människor kan bo så fattar jag inte!! Eller att deras nära & kära inte har gjort något åt det tidigare. Om det var nån i min närhet skulle jag ha reagerat och börjat fundera på varför det börjar se ut som en bomb har fallit. Jag kan förstå att en barnfamilj kan ha det stökigt (å lite skitigt ibland) men inte att man har samlat på sig TONVIS med skräp!! Jag skulle skämmas nåt så in i norden om det såg ut så där hemma hos mig, speciellt om det kommer folk å hälsar på. Visst, jag har inte kliniskt rent hemma, nån LITEN dammråtta finns det nog men det tycker jag inte är hela världen. Vi storstädar varje torsdag eller fredag, så man har det gjort innan det är helg. Man kan som slappna av då å inte tänka på damm, disk, tvätt å annat som hör städningen till.

Men jag hoppas att det man ser i programmet inte är hela sanningen, utan det är lite tillgjort, ungefär som i Jerry Springer... För som sagt att människor kan/får bo så i Sverige har jag svårt att bergripa. Men, men det kanske bara jag som är "blåögd"

Kram på er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards