Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Eva - 29 mars 2009 11:12

Jaha då har det blivit sommar då , iaf om man ska tro almanackan. Men här uppe i Jämtland är det VÄLDIGT långt kvar innan det blir nån sommar, om det blir nån för just nu känns det inte så. Det är så förbannat mycket snö!!!!!! Helgen som har gått har varit en av dom jobbigaste på väldigt, väldigt länge. På fredagen flyttade våra kära grannar & vänner till Göteborg, så då fick man en liten gråt-attack å sen pratade jag med min lillasyster som oxså ska flytta till södra Sverige, även då blev det många tårar. Fast jag har vetat att hon ska flytta, men det är ändå jobbigt! Jag var & hälsade på henne i går (lördag) hjälpte även till att städa lite i lägenheten innan hon ska ha den obligatoriska besiktningen, det blev inte så mycket hjälp men det lilla som blev tror jag var uppskattat. Å framför allt fick jag ju umgås lite med hennes barn, vi tittade på "Trolltyg i tomteskogen"!! Den e ju bara hur bra som helst! Jag hoppas att hon kommer att få det bra där nere.

Love you, sister!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards