Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Eva - 2 juli 2009 20:47

De e vad som hänt under mitt lilla uppehåll från bloggandet. Vart ska jag börja?? Jo, jag kan börja med att tala om att jag har börjat på mitt vik på riktigt nu å jag STORTRIVS!!!! De e så himla kul, personalen e toppen å dom boende e oxså toppen. Lönen kommer även den att bli toppen, speciellt i slutet av augusti & september!!!!!!!! Säger bara IKEA; Here I come!! *LER*

Då ska vi se, vad har hänt mer? Jo, vi eller rättare sagt älsklingen & svärfar har rivit klart taket så nu e de bara plåten kvar å den börjar dom så smått med i helgen. De som e trist med att renovera är att det ser ut som om de e världskrig på tomten..... men huset blir snyggt när de e klart! Snyggaste huset i byn kommer de att bli. Vidare så funderar vi på om de e nåt fel på våran minsta katt, hon pinkar inne å hon pinkar faan på & i allt bla mina ballerinaskor!!! :-( eller om de e nån slags protest för att hon inte får gå ut, än så länge får hon sitta i koppel (LÅNGT sådant) eftersom vi inte vill ha kattungar. Jag ska ringa å beställa tid för kastrering (å jo, de heter så även för honkatter) så hoppas jag att de blir bättre.

Lite om vad älsklingen har gjort; han var å fiskade en dag å när han skulle ta upp telefonen så halkade han på en sten å druttade i vattnet så både han å mobilen blev blöt. Mobilen gick sönder men älsklingen klarade sig oskadd!!!! Så nu har han äntligen köpt en NY mobil, de blev en SE W302. han har bara fått ärva mobiler förut så han var värd den! En sak som var lite kul med detta var att hans förbaskade cigg klarade sig från att bli blöt.


Jo, just de jag har ju faktiskt oxså hjälpt till med takrenoveringen jag har varit ute å målat några bräder som ska sitta nånstans på taket, tror att några av dom var vindskivor. De blev bara tre sidor målade i kväll så i morron ska jag måla resten. Vill ju oxså bidra med nåt på utsidan förutom att jag har fått bestämma färg. *ler*


Å så har jag upptäkt en grupp som heter Sonata Artica, dom e såååååååå jäkla bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Tjingeling

Kram

Höll ju på att glömma att jag har en fråga; Får man sätt ut IP-nummer hur som helst??

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards