Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Eva - 25 juli 2009 19:03

Även personer som säger att dom inte bryr sig om vissa saker. T ex; i går när jag slutade på jobbet så hade jag fått 4 st sms från min gubbe å 2 missade samtal. I smsen så sa han bla att han hade grinat i 3 timmar för han provade att ta ner våran kattunge som pinkar inne hela tiden. Han hade tagit med henne ut på gården å satt henne på en huggkubb å med yxan i handen så tänkte han nacka henne, men de gick inte!! Å han säger att han inte bryr sig om att djur dör............ Jo hej du att han de inte gör! Men de visar ju bara på att män, som ska vara så hårda å tuffa egentligen är mjuka å mänskliga. Bli nu inte upprörd ni som läser min blogg, för vi har pratat om att ta ner henne men vi har sagt att vi ska kastrera henne å se om de blir bättre, jag tror att det beror på att hon löper. MEN blir de inte de så måste vi ta ner henne för de funkar inte å ha en katt som pinkar inne nästan varje dag. Men jag håller tummarna!!!! Å appropå katter som är lite speciella, så är våran stora katt en stor liten diva, hon sätter nosen i vädret när de kommer folk hon inte känner eller för den delen folk som inte "hör hemma" på gården. Men hon e ju snyggaste katten i byn så då får man va sån!! ^^ Jag är "gräsänka" ikväll för gubben e på matartävling med pappa, han kommer inte hem förräns vid tio snåret. Så nu har jag hela huset för mig själv.

Nä nu ska jag kolla om de finns nåt på tv:n att kolla på.

Tjingeling

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards