Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Eva - 5 juli 2009 10:51

I går var jag bara hemma å gjorde i pricip inte ett dugg!! De va faktiskt hur skönt som helst. De enda jag gjorde var att jag diskade upp efter fredagens middag, för de orkade inta jag göra då. Å idag ska jag nog inte göra så jäkla mycket heller, bara dammsuga en liten snabbis på nedervåningen men de får nog bli i eftermiddag/kväll.

På kvällen i går så var vi bjuden på middag hos grannen, de blev girllad karré & klyftpotatis. GOTT! Å så blev de ju några glas vin å en cider... Jag drack inte så mycket, inte så att jag blev full iaf. De kan man ju tyvärr inte säga om min gubbe, han blev så full så han e bakis i dag å de blir han bara om han har druckit alldeles för MYCKET. Jag trodde i min enfald att vi skulle sitta hos våra grannar å ha lite trevligt men de slutade med att min gubbe, hans dotter å en annan granne for till nån jäkla dans i nån liten grannby.

Å nu på morron så berätta gubben att han hade spytt tre gånger nu på morgonkvisten, DESSUTOM hade han spytt i går INNAN dom for på dansen!! En liten fråga; varför far man på dans om man e full å spyr redan innan man har kommit iväg??? Men så får han plågas idag oxså, för svärfar e här å dom håller på med taket så han ska inte tro att han kan ligga på soffan å ojja sig idag. 

Appropå våra grannar, så måste vi snart ta å bjuda DOM på middag nåt framöver. Vi har ju varit där så ofta nu. De får nog bli en liten kräftskiva här i augusti.

Nä nu ska jag njuta av min lediga dag, i morron jobbar jag igen å då e de 4 dagar på raken, alltså mån-tors, ledig fredag, jobbar lör-sön. Men jag får ju tänka på att de blir mycket pengar.... hehehe!!

Tjingeling

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards