Alla inlägg den 14 september 2009

Av Eva - 14 september 2009 20:05

Tror ni att man får fler läsare till sin blogg om man använder ordet blondin nånstans i namnet på bloggen? eller för den delen en bild på sig själv som blond fast man egentligen inte är de?? Bara en liten fundering.... Oskyldig

I dag har min gubbe oxså skaffat sig en blogg! Tungan ute Den kommer att handla om (enligt han själv) om hans älskade hobby, fiske som sker vinter som sommar. Vi får väl se hur länge han håller på med den.

Idag har jag jobbat men nu har jag inga fler dagar som jag vet just nu iaf. Men jag hoppas ju på att det blir MÅNGA MÅNGA dagar till.

Nä nu ska jag ta å hoppa in i duschen å sen blir de tv:n en liten stund!

Tjingeling

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards