Alla inlägg den 15 september 2009

Av Eva - 15 september 2009 12:43

I går kväll när jag som bäst håll på att bläddra igenom alla uppdaterade bloggar på första sidan så dyker det upp en rubrik som får mig att sätta kvällskaffet i halsen, rubriken hade med S E X att göra. Å den var ju iofs iögonfallande så de var säkert många (ink. jag) som kollade in de inlägget. Men när man läste det så blev iaf jag mest bara äcklad av de å dessutom stod de TVÅ OLIKA namn på mannen i fråga. Jag undrar varför man skriver såna inlägg, kan man inte leta reda på en bloggportal som har de som inriktning? Jag för min del vill iaf inte läsa om olika bloggares sexäventyr.

I dag är det städning som gäller eftersom min svärmor kommer på besök å det känns ju alltid bättre att ha de nystädat, speciellt när man får besök av svärmödrar! Glad 

Å nu på förmiddan kom älsklingen hem på en kopp kaffe. Mysigt! Nä nu e de väl dags å ta itu med hushållsarbetet......... Tråkigt men sant.


Ja just de ja; dom ringde från jobbet i morse å frågade om jag kunde jobba på fredag. Gissa vad jag svarade??

Tjingeling

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards