Alla inlägg den 16 september 2009

Av Eva - 16 september 2009 12:57

I dag onsdag den 16/9 har det varit premiär för ICA MAXI i Östersund å jag var där med syrran. Trodde att de skulle var hur mycket folk som helst där men de kändes inte som om de var de, kanske de berodde på att de var en ganska stor butik eller att folk hade varit där från morronen. Jag å syrran var inte där förräns vid kvart i tio å dom klippte banden kl 08:00. De e ju alltid kul att fara på ett nytt ställe å de var ju en bra affär så de blir nog till att altinera våra inköp mellan ICA å COOP. Dels för att dom har bra utbud emn framför allt att dom har ett scannersystem!! Tänk om fler kedjor kunde införskaffa det, fast jag har hört nåt om att Willys här i stan har skaffat de. Så de blir väl till å fara dit å kolla in om de stämmer. Å om de gör de så e de vål bara å skaffa ett kort där oxså, om de behövs vill säga men de antar jag att de gör.

Nu ska jag bara ta de lugnt ett taag innan älsklingen kommer hem, börjar få skallebank. Rynkar på näsan

Tjingeling

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards