Alla inlägg den 2 april 2010

Av Eva - 2 april 2010 12:23

Nu har jag som vanligt kollat min mail å FB. Å nu vet jag inte vad jag ska göra. Gubben e å fiskar, fast han inte ska göra de eftersom han e gipsad. Men hade han inte farit så hade han väl fått "krupp" på att vara hemma. Å så har jag ätit en sen frukost. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förutom å lyssna på min dagliga dos av Shinedown!!   


Igår fick iaf jobba, ett 14-21,15-pass. Så nästan innan april har börjat så har jag 5 pass inbokade på 8 dagar. Många pengar blir eftersom jag jobbar i påsk å då e de ju dubbelt betalt.

I dag blir de väl nån liten påskmoddag för mig å gubben, hade tänkt att göra en variant av räkcocktail till förrätt å så blir de potatisgratäng å fläskytterfilé till varmrätt. Nån efterrätt blir de nog inte, lite påskgodis kanske de blir.


Jag vill köpa avlånga tallrikar som man kan ha till efterrätter å som har medföljadne småskålar. Nån som vet vart man kan köpa sånt!???!


  


Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards