Alla inlägg den 26 april 2010

Av Eva - 26 april 2010 08:36

Som jag skrev i förra inlägget så skulle vi ju till syrran på lördagen. Å så blev de oxså. Å där grillade vi å drack lite öl. Å så spelade vi WII!!!!!! Mest bowling blev de. Hur jäkla kul som helst, så nu vill jag oxså ha ett sånt!!!!!!! Men de jobbiga e att jag har lite träningsvärk på baksidan låren å lite i armen... De va ju en bra träning.

Vad hände mer då? Jo, på fredag så hade gubben pimpeltävling med jobbet. Å som VANLIGT så slutade de med att han blev full å att jag fick möta honom när han var på väg hem.... Å som vanligt så blev vi lite osams. Tror f**n att jag ska "förbjuda" han å gå på nästa tävling där. De mest komiska e att han sällan har med sig alkoholhaltiga drycker på dom där tillställningarna å ändå blir han asknall!! Bergiper faktiskt inte hur han lyckas. Å så hade han blivit osams med en jobbarkompis. Inte heller ovanligt!!

Å igår så kom vi hem vid ett-tiden å då var vi ute å började kratta gården så nu ser de sommar-aktigt ut. Fast gräset e fortfarande brunt. Men de kommer nog å bli grönt ganska snart. Kollade lite i mina buskar runt tomten å de sprätter jättemycket i dom!! *kul*

  

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards