Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Eva - 18 juli 2010 19:00

...som jag hatar när andra gör. Nämligen gjort vissa sekretessinställningar på FB. *** delar bara med sig av viss information till alla. Om du känner ***, skicka ett meddelande till henne eller lägg till henne som vän.Om du känner ***, skicka ett meddelande till henne.

När de står så på pesoner man söker på så blir jag irriterad å speciellt om dom dessutom inte har nån bild på SIG SJÄLVA utan på nåt barn ( å man inte vet om dom har barn eller inte) eller nån annan bild så man inte har en aning om de e rätt person. Speciellt om man känner nån som heter "Maria Johansson" eller "Erik Andersson" som e Sveriges vanligaste tjej/kvinnonamn resp pojk/mansnamn å de två vanligaste efternamnen. Då e de mycket enklare om dom faktiskt har en bild på sig själva å inte har en massa inställningar som "förstör". Men nu e de så att de finns för många som e nyfiken på vad man sysslar med, bla grannar m.m Så därför gjorde jag så!! moahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!

Annars så jobbar jag på som vanligt, har en ledig dag på tisdag efter att ha jobbat hela helgen.

 

Jag har inte testat mitt smink än om ni undrar, men de blir på tisdag för då ska jag in till satn å handla lite.

 

  

Kram!!

 

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards