Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Eva - 27 juli 2010 21:42

Idag har jag jobbat från 8:00 till 20:30, å jag kan säga att det känns i min rygg just nu!! Måste nog be gubben om lite massage i kväll...  

När jag kom hem så hade jag ett paket från Tekei som väntade på mig. Har öppnat de men inte testat de än, ska göra de i morron så ska ni få se å höra vad jag tyckte om dessa ögonskuggor. I morron ka jag nog fara till stan å shoppa lite mer smink å lite penslar på MUS (Make Up Store) å så blir de säkert lite kläder från Cubus å kanske lite annat smått å gott...

Hoppas ni har haft en bra dag alla mina läsare, eller rätter sagt ni få stackare som läser denna blogg... Tacksam att ni finns!! Men de skulle va kul å få lite fler läsare per månad. Men då måste jag kanske skriva lite oftare å om lite mer intressanta saker än mitt liv...

Jaja, just nu får jag hålla till godo med de som bjuds.

Nu blir de snart sängen så jag säger GO`NATT!!!!


  


Kram!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards