Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Eva - 29 juli 2010 09:28

I går var jag på stan å handlade å trodde att jag hade gjort nägra fynd. Men när jag kommer hem så upptäcker jag att byxorna jag köpt är för små!! Varför provade jag dom inte kanske ni undrar? För att jag var lite stressad å dessutom var de jäkligt varmt å då vet ni vad som händer med kroppen... Så dom två sakerna gör att iaf jag inte vill prova kläder. Men jag hoppas att mina grannar kan byta dm i dag när dom ska till stan. Annars får jag åka in på måndag. Men de kanske jag ska göraändå, för jag hittade inte affären jag helst hade velat handla på... Dom har flyttat efter en brand å jag vet inte vart. Å jag hade inte nån lust att gå omkring i min egen stad som nån jäkla turist som inte vet vart dom ska. Å dessutom så va de en MASSA "stånd" eftersom vi har våran årliga festival nu i veckan å med det så blir staden nästan dubbbelt så stor i folkmänden...

Men jag gjodre iaf några riktiga fynd, ett på Cubus (en tröja a lá 80-talet) å på Kicks där jag hittade två mineralögonskuggor för halva priset.


  


Kram!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards