Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Ingen hero!

Av Eva - 27 september 2009 15:25

Vi var till Ica Maxi å storhandlade i fredags å vi hadlade för över 3000 kr!!!! Våran "matnota" brukar ligga på ca 2000 kr men nu blev det lite dyrare än vanligt pga att vi köpte en Soda Stream å gubben köpte sig en uppladdningsbar rakapparat. Sen på fredag em bar det i väg till min syster i grannbyn för hennes sambo fyllde år. Blev bjuden på smörgåstårta & middag (potatisgratäng å fläskfile i ädelostsås) sen blev de nån grogg för mig å ganska mycket öl å "Mintu" för gubbarna. Ni kan ju tro att min gubbe var lite bakis i går!! Skrattande (moahahahaha) På kvällen spelades det lite tv-spel närmare bestämt "Giutar Hero" å de gick ju som de med för mycket alkohol i kroppen.... Jag var dock smart å testade INTE, trors att jag inte var direkt påverkad. Men jag hade nog roligast av oss alla för de såg ju VÄLDIGT roligt ut när dom andra spelade!!! Så min gubbe bestämde sig för att vi skulle köpa ett eget "GH". Sagt å gjort, vi for till ICA MAXI (igen), de kostade bra 199 kr där!!!!!!!!!! Så när vi kom hem så tesade jag oxså men som rubriken säger så var då jag rakt ingen hjälte!!!!!!!!!! JAG VAR VÄRLDSSÄMST PÅ GH!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag tycker mer om att spela "Jak and Dexter", "Ratchet & Clank" & "Spyro". Vi funderade hela lördag fm om vi skulle köpa ett PS3 men de kändes lite väl dyrt just nu, dom kommer säkert att bli ännu billigare till jul.


I går när vi var på affären så fick jag ett kryptiskt sms från min lillasyster, hon skrev att jag skulle komma å hälsa på henne!! Hon bor i södra Sverige så man kan säga att de blir lite svårt att bara titta förbi. Så jag ringde upp å frågade vad hon menade; då visar de sig att hon har tagit nattåget upp å var hos sina barn!!!!! Synd att jag inte visste de innan för då hade vi kunnat träffats! Men jag hoppas att hon å barnen kommer hit nåt i vackan. <3<3<3


Nu ska jag gå å kolla på när gubben röjer på "GH"!!

Tjingeling

Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 25 maj 2015 10:59

Så har det än en gång blivit måndag, å jag sitter hemma själv. Min älskling jobbar ju numera i Stockholm, han åker söndagkväll å kommer hem torsdagkväll. ?? Det är såååå jävla tråkigt å ha de så, men vad ska man göra när det inte finns jobb på hemma...

Av Eva - 29 mars 2015 16:56

Nu var de ju en evighet sen jag skrev nåt här. Gör ett försök att bli mer aktiv på bloggen. Men endast för min egen del, har ju inte så många läsare. Jag har lite saker jag behöver skriva av mig. Så detta kommer att bli en terapiblogg ett tag framöve...

Av Eva - 21 juli 2012 13:16

Skulle bara vilja sätta mig i ett hörn å grina i en vecka... Vet inte vad de e med mig, men så känns de å har känts så en längre tid. :-(...

Av Eva - 9 juli 2012 21:42

I morron ska jag, gubben å hans yngsta dotter åka på Frösö zoo. Kan bli skoj även om man kanske e lite för gammal för sånt. :-) ...

Av Eva - 7 juli 2012 12:39

Äntligen har appen till Android kommit. Så detta e första inlägget från mobilen, får se om de e nåt jag kommer att fortsätta blogga från mobilen. Idah skulle kag ha jobbat 06:45-14:00 men jag vaknade bid halv fyra i morse med huvudvärk å en fruktan...

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards