Alla inlägg under oktober 2009

T

Av Eva - 7 oktober 2009 13:09

T som i tandläkarbesök! De e vad som står på dagordningen i dag. Ska vara där kl 15:00, de e "bara" en undersökning idag men jag är rädd att det kommer att bli minst ett besök till. Jag tror nämligen att jag har ett hål........ F******N!!! Jag hoppas verkligen inte att jag har det för det kostar ju skjortan att laga hål å speiellt när man e arbetslös. F****N!!! Jaja, de e väl bara att gilla läget. Over and out!!

Tjingeling

Kram!

Av Eva - 4 oktober 2009 10:10

Nu i veckan blev de ju klart att en av våra största idrottstjärnor slutar! TACK MATS SUNDIN FÖR ALLT DU GJORT I HOCKEYNS VÄRLD BÅDE I ELITSERIEN & NHL!! <3<3<3

I går kväll spelade Detroit- St Louis i Ericsson Globe å Mats fick göra ett nedsläpp som avsked! MIna tårar kom då kan jag säga!!!!!!!


Tänk om vissa andra hockeyspelare kan inse att de e dags för dom att sluta oxså!! Ni kannske vet vem jag syftar på.....

Tjingeling

Kram

 

Av Eva - 3 oktober 2009 13:51

I helgen blir det inte att göra så mycket, bara slappa. Gubbens dotter e här i helgen så vi ska väl umgås lite med henne, vi brukar försöka spela lite spel. Vi spelar b la ett kort spel som heter "Skip-Bo", om ni inte vet vad det är så rekomenderas det. Ganska kul faktiskt. Å så spelar vi poker å "Uno"

Å i eftermiddag blir de köttfärspaj till middag å på kvällen kanske det blir lite chips å dip. Glad


   Kul spel!!

Av Eva - 1 oktober 2009 08:00

Nu är vi på väg till IKEA.

Detta är vad jag kommer att handla:

      Irja - gardinstångset

12 kr

  2 st


      Beskåda - gardinstångset

59 kr

  2 st


      Dinera - servis

249 kr

  1 st


      Glis – låda med lock 3-pack

19 kr

  1 st


      Charm - tratt

9 kr

  1 st


      Vippa – krok 4-pack

25 kr

  1 st


      Glimma - värmeljus

39 kr

  1 st


      Blanda - severingsskål

19 kr

  2 st


      Smarta – ugn/serveingsskål

49 kr

  1 st


      Fniss - papperskorg

19 kr

  1 st


 Kanske, kanske blir nåt mer man vet aldrig. Vi ska ju gå på Bauhaus å ev kanske jag går in på Cubus. Cubus har blivit min nya favoritaffär. Dom har ju öppnat en butik i "min" stad nu å jag handlade lite tröjor där i fredags. Hur snygga som helst!!

Tjingeling

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards