Alla inlägg den 2 december 2009

Av Eva - 2 december 2009 18:15

I dag var jag in till "Phonehouse" för att reklamera min mobil, men dom ville att jag skulle lämna in den en tredje gång först för dom sa att de var sagt så från tillverkarnas sida. Men eftersom ett av alla fel på den e samma som från början så skulle dom prova att reklamera den iaf. Hoppas att dom hör av sig i morron för dom sa att en reklamation kunde bli godkänd inom ett dygn... Hoppas att den blir det å att jag får hämta en ny..

Å så skulle jag ju så stort försöka hitta en tröja till julafton/nyårsafton men jag tappade lusten till de............

Får se om de blir en tripp in till stan till veckan oxså.   


Tjingeling   


Kram!


Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards