Alla inlägg den 28 december 2009

Av Eva - 28 december 2009 19:13

Jag hörde en sak som e såååååå sant idag; "Att leva gott, är den bästa hämden"

Å de e vad jag kommer att tänka på för resten av mitt liv, å inte blicka bakåt på allt skit man har varit med om framför allt från skoltiden...

Om ni förresten vill höra en sjukt bra låt som samtidigt e sorglig som få & motsägelsefull ska ni lyssna på Rise Against - Hero of war.


 

Kram! 

Av Eva - 28 december 2009 11:30

I natt har jag haft en väldigt konstig men samtidigt lite rolig dröm. Jag drömde om min berömda mobil, jag hade lämnat in den vet dock inte varför, men hur de än var så skulle jag inte få med mig nån lånetelefon å då blev jag vansinnig på dom så då fick jag först prata med nån slags chef på stället å han fick att börja grina!!! Sen kom det nån vanlig butikssnubbe å skulle snacka men jag hade med mig syrran å hon började prata om att hon skulle kontakta tidningar å tv:n om jag inte fick en lånetelefon eller om jag inte fick ångra mitt köp.... Min största motivering till att få låna en var att ajg inte skulle kunna bli nådd av jobbet annars å då skulle jag inte få jobba å då skulle jag inte kunna betala min mobil iaf. Kommer inte ihåg hur de hela slutade men jag vaknade iaf med ett leende på läpparna i morse.   


  

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards