Alla inlägg den 30 december 2009

Av Eva - 30 december 2009 11:12

Nu e de inte många timmar kvar på detta året, å de e väl en himla tur att det snart är ett nytt år. Å med det nya året kommer många nya chanser till bättring både själsligt å kroppsligt. Jag funderar nämligen på att göra en magsäcksoperation för att kunna gå ner i vikt, jag verkar ju inte kunna gå ner på egen hand. Men jag måste ju först höra med min HC vad dom säger. Jag tänker inte lämna några nyårslöften, för dom bryter man ju ändå bara...

Idag är de näsatn lika kallt som igår, vi hade som kallast -29,5 å nu på förmoddan så e de 25,3 här.

I dag blir det städning här, får ju middagsgäster.

Jag sitter som vanligt här framför datan å gubben tittat på ishockey, junior-VM. Han spelade nämligen in matchen Sverige-Ryssland, å jag vet hur den slutade. Sverige vann med 4-1... Ska jag förstöra matchen för han å tala om de??    


  


Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards