Alla inlägg den 16 december 2009

Av Eva - 16 december 2009 13:30

Har nu suttit å kollat på en hel del inredningssaker + köksprylar. å ajg kan säga att jag blir JÄKLIGT sugen på att beställa en del saker!!!  Får se om jag gör de i morron när jag får pengar. I så fall gör jag det utan att brätta det för min gubbe...    Han tycker bara att det är onödigt. Å de kanske de e men jag VILL verkligen ha de.

 

Den här tallriken finns på hemmakocken.nu under rubriken porslin > Porvasal. Det är 6 tallrikar för 255 kr. Har tänkt att använda dom som desserttallrikar om jag beställer dom.

 

Även denna kommer från hemmakocken.nu

         

Tapet till vardagsrum och hall?? Tycker att dom är snygga å tror att dom skulle passsa i ett gammalt hus som vårat, speciellt den högra.

  

Kram!


   

Av Eva - 16 december 2009 08:40

I natt har jag haft en väldigt pinsam  (sex)dröm om en person som jag nyss har addat på FB...     Det kändes verkligen som om jag hade varit otrogen mot min älskling när jag vaknade. Inge kul!! Undrar vart sånt kommer ifrån, när man drömmer så om en person som man inte träffat på flera år.

  

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards