Alla inlägg den 13 december 2009

Av Eva - 13 december 2009 12:52

Är det nån som har nåt förslag på sidor med julpynt till bloggen?? Jag har googlt men inte hittat några bra sidor.

Tacksam för svar!!

  

Av Eva - 13 december 2009 10:29

Julen är ju tiden då dom flesta längtar efter en härlig period när man umgås med sina vänner å sin familj. Å så är det nog även för mig, å speciellt längtar jag efter att få träffa min lillasyster som ska komma upp i nyår. Å min systerson som e här i helgen längtar oxså efter nån, nämligen sin mamma!!! Å han ska äntligen få komma hem till henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag VET att han inte kommer att bry sig så hårt att han måste lämna sin sk pappa.... Dom han kommer att sakna mest e nog sina småsyskon å sina kusiner, å oss å momma å moffa. Men de e ju inte till utlandet han ska flytta så vi får nog träffas ändå på typ sommarlov å sånt.

  

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards