Alla inlägg den 29 december 2009

Av Eva - 29 december 2009 18:47

    


Idag var vi in till stan för att handla lite till nyår och morrondagen, då ska vi nämligen ha en liten middagsbjudning här hemma. Jag köpte dessutom ett linne å en top på Cubus å gubben köpte två par byxor å en snygg vinterjacka (så han slipper gå med sin jobbarjacka när vi e på stan). Å så var vi in på bolaget å köpte två flsakor vitt vin å den ena ska vi ha på torsdag hos grannen.

Vi åkte tåg hem idag å när vi satt inne på Pressbyrån å drack lite varmt kaffe så blev min gubbe uppraggad (eller ett försök till de iaf) av en kvinna som antingen var påverkad av droger eller alkohol eller så var hon allmänt knäpp.


Är det nån som använder spotifyripper?? Funkar de bra? Spelar den in ALLA låtar man spelar eller kan man välja vilka man vill rippa? Tack på förhand!!


  

Kram!


Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards