Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Eva - 5 januari 2010 11:48

Vad är det som har hänt här då?? Jag har inte haft så många besökare nu i början på januari!!   Är ni alla trötta efter jul- & nyårshelgen eller vad e de frågan om? Jag kanske inte skriver om så roliga eller viktiga saker men jag skriver ju ofta om det vardagliga i mitt liv. Jag hoppas ju att några av er tycker att de e kul att läsa. Jag vet att ajg iaf har EN trogen läsare.    Jag hoppas att ni andra kommer tillbaka snart. Jag skulle bli väldigt glad om några av er (helst alla) ville lämna en liten kommentar eller iaf ett inlägg i min gästbok.

I morse for så min lillasyster å hennes familj hem å när jag skulle säga hej då till hennes son så kom mina tårar. Det var LITE tråkigt men samtidigt VÄLDIGT SKÖNT att han ÄNTLIGEN får komma hem å att han får det liv han förtjänar!!!   

Nä nu ska jag nog spela lite Jardinains...


  

Kram!


Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards