Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Eva - 8 januari 2010 20:15

Jag läste nyss att en person (som jag inte känner) officielt gått å blivit häxa!!!!! Varför har man de som yrke/hobby? Men passar man inte som nåt annat så varför inte... Jag vet minst en till som kan bli de å som säkert skulle skryta om de för denna person har redan "skrytit" om att hon/han inte var riktigt kry i hjärnan...  

Missförstå mig nu inte, jag tycker inte att personer som mår dåligt psykiskt är sämre människor. Men jag anser att det är skillnad på att vara psykiskt sjuk å att vara sjuk i huvudet...

  

Kram!

Hmm

Av Eva - 8 januari 2010 12:55

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag kan ju tala om att det var -33 grader här i morse när jag vaknade å vi hade bara 14,8 inne!! Så de var bara att börja elda redan vid halv tio-tiden i dag. Så nu har jag lyckats få upp tempen till 23 grader.

När jag skulle släppa ut katterna i morse så vände den stora katten på bron å den lilla hon bara nyser så fort hon sätter nosen utanför dörren. Men den stora katten bestämde sig för att gå ut iaf så jag släppte ut henne å jag GLÖMDE bort att hon var ute å de kom jag på för ca 5 min sen!!!! STACKARS KATT!!!   Men nu e hon iaf inne, å så kommer hon nog att förbli resten av dagen.

Jag vill köpa lite nytt smink. Nån som har tips på billigt men bra smink???


  

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards