Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Eva - 22 januari 2010 21:32

I dag har vi varit å storhandlat på COOP Forum å de blev dyrt, ca 3000 kr hamnade summan på idag. Vi brukar ju handla för ca 2000-2500 när vi handlar men nu blev de lite extra dyrt för att våran frys var HELT tom!!! Så de behövdes kan jag säga. Å så var jag på bolaget å köpte mig en flaska rom, så nu ska här göras frozen strawberry daiquiri. Fast de dumma e att jag glömde att köpa jordgubbar. De kanske funkar med gubbarna jag har i frysen, dom e som en sylt fast ändå inte. Ska testa i morron så får vi se.


Läste på Aftonbladet i dag om att FK tog pengar av en fd kocentrationsfånge som hade fått pengar från tyska staten som kompensation, hon hade fått 80,000 kr å FK tog mer än hälften. Vilka jävla fasoner!!! Men som tur var så kämpade hon med näbb å klor mot dom å de gick ända upp till regeringsrätten å där fick hon rätt!!!! Så hon får tillbaka pengarna FK snodde av henne. GOOD FOR HER!!!!!

I morron sak vi bjuda våra grannar på tacos, de ska bli så himla gott!

  

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards